Pre-review: Dishonored 2

De tijdloze klok van Dishonored 2 zegt dat ik ongeveer 10 uur in de game zit, maar ik denk dat ik bijna in realtime bijna twee keer dat ben. Ik ben nog lang niet in de buurt om een ​​beoordeling uit te voeren, maar mijn directe indrukken? Het is groter, meer uitgewerkt, meer vloeibaar. Er zijn meer manieren om sluipenderwijs te zijn, meer manieren om slim te zijn. De

Assassin's Creed Origins pre-review

Ik heb vorige week Assassin's Creed Origins gespeeld en wat beelden van vroege speurtochten meegenomen. Mijn recensie gaat donderdag live, maar in de tussentijd wilde ik via de bovenstaande video enkele vroege indrukken over de schaal van dit spel en de details van de wereld delen. Assassin's Creed Origins speelt zich af in het oude Egypte en volgt Bayek terwijl hij soldaten en agenten van een corrupt regime uitschakelt

Tooth and Tail is het perfecte hapklare alternatief voor StarCraft

Er wordt gezegd dat een leger op zijn buik marcheert, en in Tooth and Tail kon dat oude aforisme niet meer waar zijn. Zie je, ik ben iemand die graag realtimespellen speelt voor het spektakel. Ik hou ervan massale legers te zien op de tocht en draai me om naar elkaar op een open vlakte. Het is de metagame, vaker wel dan niet, dat maakt me koud

Pre-review: laatste indrukken van de multiplayer van Titanfall 2

Het kostte wat tijd om te begrijpen hoe de multiplayer van Titanfall 2 verschilt van die van het originele spel, maar toen het eenmaal duidelijk werd, was het moeilijk te schudden. En dat is geen goede zaak. Ik zal mezelf hier meteen een beetje onderbieden door te zeggen dat Titanfall2 zonder twijfel de meest vloeiende, best-controlerende spelersbeweging is in een shooter die ik ooit in handen heb gekregen