God of War gids: Return to the Summit walkthrough and collectibles

Anonim

God of War's "Terug naar de top" De reis begint nadat je de Black Rune van Jotunheim hebt opgehaald tijdens "Black Rune." Je bent vrij om te verkennen. Er is veel te doen rond het meer van Nine, dus je hoeft niet meteen naar het volgende doel te haasten.

Wanneer je klaar bent om het verhaal te vatten, ga je terug naar de top van de berg, dus je gaat je pad volgen door een aantal plaatsen die je eerder hebt bezocht. Maar met het nieuwe speelgoed van Kratos en Atreus kun je nieuwe gebieden bereiken die je eerder had moeten overslaan.

Een opmerking over spoilers van God of War

God of War zit vol verrassingen, en dat maakt gidsen bijzonder lastig om te schrijven. We willen je helpen met het spel. We willen het niet verpesten. Dus we willen dat u weet dat we elke gids met spoilers in gedachten hebben geschreven.

Als onze gids je niet elk item lijkt te geven (bijvoorbeeld een kist), is daar een reden voor. In plaats van die reden te bederven, zullen onze inhoudsopgaven en een groot beeld in de gids die de spoilers die voor ons liggen aangeven, u vertellen wanneer en waarom u zich in die situatie bevindt - op de minst bedorven manier.

Inhoudsopgave

• De uitlopers
  • De berg
  • De top

De uitlopers

Items in dit gebied: Realm Tear, kist (Sigil of the Weapon), Legendarische kist (Blast of Hephaestus), kist (gehard Svartalfheim-staal), houten kist, kist (solide Svartalfheim-staal, Sharp Relic of Shadows)

Tyr's Bridge

Items in dit gebied: Realm Tear

Ga terug naar de bovenkant van Tyr's Bridge - loop gewoon de trap op als je rechtstreeks uit de kluis komt, of terug naar de tempel van waar je ook bent geweest. Ren mee naar de deuren van Vanaheim Tower, net zoals je dat een paar keer eerder hebt gedaan. Als je een uitdaging wilt, kun je proberen de Realm Tear net binnen de toren te sluiten, maar onthoud dat er aan de andere kant twee level 6-revenants op je wachten - het is misschien beter om ze later te bewaren.

Vervolg het vertrouwde pad om naar de binnenplaats te gaan met de winkel van Sindri, waar je zult moeten lijden door middel van Atreus dat meteen een norse tiener wordt. Ga voordat je boodschappen doet naar rechts en de paden op om een ​​aantal vijanden te activeren.

Er is een level drie Ogre, een level drie Wulver en een handvol nachtmerries om mee om te gaan. Probeer eerst de Ogre te legen, zodat je hem kunt gebruiken om al het andere te verslaan.

Bij de winkel van Sindri

Items in dit gebied: kist (Sigil of the Weapon), Legendary chest (Blast of Hephaestus)

De Sky Mover is (opnieuw) kapot, dus je neemt de lange weg naar boven. Voordat je terug naar de paden gaat, ga je toch naar de Sky Mover. Draai rechts richting de kliffen en zoek een minachtende paal beschermde alkoof. Gebruik je bijl om de eerste paal te bevriezen en naar binnen te gaan - je hebt hier eerder een kist opgehaald. Links van je staat een andere kist die wordt beschermd door een door Hel-braambos omgeven minachtende paal. Verbrand de braam en bevries de minachtende paal. Open de kist om de betoverende betovering Sigil of the Weapon op te pakken.

Ga terug naar het pad en volg je kompas langs de route naar de berg. Ga op de top van de klif verder langs de eerste mishandelaar tot je vecht met een paar Hel-wandelaars. Haal ze eruit en loop terug naar de minachtende paal. Bevries degene buiten de alkoof en ga dan naar binnen. Achter een Hel-braammuur op de muur voor je ligt een windval. Verbrand de braam en pak de wind.

Ren terug naar het pad en kijk langs de richel aan je linkerkant naar een andere val. Stash the Wind hier voor een seconde (je kunt het hier ook opbergen als de Hel-walkers je verspringen wanneer je het draagt), pak het dan weer vast. Ga door de tunnel en neem de volgende afslag rechts. Blijf draaien om een ​​tombe te vinden met een windvanger aan de voorkant. Gooi de wind in het slot om hem te openen en onthul een legendarische kist met de explosie van Hephaestus licht runen aanval binnenin.

Bij de deur van de verborgen deur

Items in dit gebied: kist (gehard Svartalfheim staal), houten kist, kist (solide Svartalfheim staal, Sharp Relic of Shadows)

Als je dat pad rechts volgt, ga je terug naar de deur van de Verborgen Kamer die je de eerste keer dat je hier bezocht hebt gevonden hebt. Achter het slot vind je de Valkyrie Gierdriful . Je bent van harte welkom om de binnenkant te bezoeken en op zijn minst de Mystic Gateway te ontgrendelen - op die manier kun je hier later gemakkelijker terug komen.

Neem het pad aan de linkerkant om verder te gaan in de richting van de berg. Op de top van de klif kom je naar de arena waar je je eerste Ogre hebt gestreden. Deze keer zijn er enkele Realm Tear-achtige portals die een menigte van niveau vier Brood produceren. Probeer niet te zwermen, en blijf gewoon weg hacken totdat ze allemaal weg zijn.

Ga door naar de deuren en ga er doorheen. Aan de andere kant wordt je aangevallen door enkele nachtmerries. Terwijl je ze bevecht, kijk je langs de rechterkant van het pad naar een Hel-braamstruik die rond een kist groeit. Verbrand het en open de kist voor wat gehard Svartalfheim-staal .

Vervolg het pad en de trap op. Neem de volgende straat rechts en volg weer rechts van je naar meer Hel-braambos en een houten kist .

Blijf de trap oplopen. Als je de top nadert, kijk uit voor een verbrijzeld kristal . Laat de jongen erop schieten om een ​​kist te bevrijden - je zult hem binnen een seconde passeren. Volg het pad naar links en spring dan het gat op om bij de doodskist te komen die je net hebt bevrijd. Hier krijg je wat stevig Svartalfheim-staal en een Sharp Relic of Shadows .

Beklim de klif en volg het pad naar links. Duw door de deuren om terug in de berg te komen.

De berg

Items in dit gebied: Lore Marker, artefact (Bottoms Up), kist (solide Svartalfheim staal, Sharp Sigil of Providence), houten kist, legendarische kist (Hyperion Slam), schatkaart (de laatste plaats waar ze zouden kijken), Frost Ancient druppels (solide Svartalfheim staal, Ancient's Puin, Ancient's Heart, Frost Sigil of Focus), kist (Mythic War Belt of Clarity), kist (gehard Svartalfheim staal, Sharp Relic of Fortune), artefact (Bottoms Up), kist (Mythic Pauldrons of Clarity)

Net als bij de Foothills betekent weer terug zijn op (in) de berg met je nieuwe vaardigheden dat je wat dingen kunt oprapen die je eerder hebt gemist en toegang hebt tot een aantal nieuwe paden.

De berg in

Door de deuren kom je terug in de troonzaal van de hertengod, waar je een korte, verontrustende tafereel zult zien. Als je doorgaat, kun je een groot deel van de stappen overslaan om door de berg te komen.

Neem de linker gang en volg deze naar rechts. Laat de jongen de sapmuur ontploffen en behandel de drie Tatzelwurmen aan de andere kant.

Ren terug naar de troonzaal en pak een van de Lichtkristallen . Ga terug naar de gang die je net hebt geopend en steek hem naast de Lore-marker in de nis rechts van je om de jongen iets te laten lezen.

Klim de richels op en dan de muur aan het einde van de gang. Wanneer je op de richel rechts van je landt, volg je het pad naar links. Je zult hier een stel Draugr moeten bevechten evenals het hernieuwde gevoel van eigendunk van Atreus.

Gebruik de schakelaar aan de linkerkant van het hek om het te openen en ga naar het volgende gebied.

(Overslaan) De eerste kamer

Items in dit gebied: artefact (Bottoms Up), kist (solide Svartalfheim staal, Sharp Sigil of Providence)

Hier heb je je eerste lift de berg opgevangen de vorige keer dat je hier was. We kunnen dit deze keer echter overslaan.

Wanneer je voor het eerst binnenloopt, vecht tegen de Wulvers en Draugr. Ga vervolgens terug naar waar je begon en neem de eerste straat links. Er is een sapmuur die je eerder moest overslaan onder het platform aan je linkerhand. Laat de jongen erop schieten om een ​​kamer te onthullen. Pak het Bottoms Up-artefact 5 rechts van je op en open de kist aan je linkerkant voor stevig Zweeds Svartalfheim-staal en een Sharp Sigil of Providence .

Ga naar de meest rechter hoek van deze kamer (ten zuidoosten van je kompas). Klim op het platform en verbrand dan de Hel bramble om een ​​nieuwe lift te gebruiken.

Het is een lange rit. Aan de top vecht je tegen de Draugr en Nightmares die je aanvallen.

Na de lift

Items in dit gebied: houten kist, legendarische kist (Hyperion Slam)

Als ze zijn afgehandeld, ga je een stukje voor het pad langs het pad. Laat de jongen het brekende kristal links van de gebroken houten deur schieten om een ​​andere verborgen kamer te onthullen. Deze heeft een houten kist en een Winds of Hel val erin.

Negeer de val voor een minuut en brand door de Hel brambel aan de linkerkant wanneer je naar buiten loopt. Er zit hier een draagbare windvanger in. Pak het op en breng het terug naar het liftgedeelte.

Zet hem neer naast het verhoogde gedeelte achter de lift. Ga naar de richel en kijk naar rechts voor een gebied waar je Atreus op kunt jagen. Doe dat, en laat hem de ketting schoppen.

Draai bovenaan de ketting naar links. Laat de jongen de runen op de deuren lezen en dan een back-up maken. Een heel boos niveau 6 boeman, een paar nachtmerries en wat draugr zullen binnen een seconde door de deur vallen.

Verzamel alle druppels en loop vervolgens weer door de ketting. Ren terug naar de eerste kamer die je opende en pak de Wind. Breng de wind terug naar de draagbare val aan de basis van de ketting en berg deze op. Klim terug naar boven en pak de wind uit de draagbare val. Draai naar rechts en ren naar de kamer waar de boeman uit barst. Gooi de wind in de val om een legendarische kist te onthullen met de zware runenaanval van de Hyperion Slam .

Vorst Oud

Items in dit gebied: schatkaart (De laatste plaats waar ze zouden kijken), Vorst Oude druppels (solide Svartalfheim-staal, Puin van de oude, Ancient's Heart, Frost Sigil of Focus)

Nu kun je het pad langs de rand van de klif volgen. Net voorbij de verbrijzelde kristallen, zal er een vuurgloeiende draugr op je wachten. Pak alles wat hij laat vallen en het losse hacksilver op zijn baars.

Ga de gang aan de rechterkant in. Net binnen, laat de norse jongen de laatste plaats ophalen waarop ze schatkaart zouden zoeken . (Bekijk onze laatste plaats. Ze zouden een schatkaart bekijken voor de details.) Eend onder de lage rotsen en dan de richel beklimmen. Je zult in de volgende kamer een Frost Ancient onder ogen moeten zien. Behandel het zoals de rest van de Ouden die je hebt gevochten. Maak je echter geen zorgen over het gebruik van de Blades of Chaos alleen vanwege de brandschade, maar concentreer je op het raken van de zwakke plek van de Ancient met je bijl van een afstand.

Als het verslagen is, pak je al zijn buit - wat zilver, stevig Svartalfheim-staal, Ancient's Rubble, Ancient's Heart en Frost Sigil of Focus betovering .

De kamer van Frost Ancient

Items in dit gebied: kist (Mythic War Belt of Clarity), kist (gehard Svartalfheim-staal, Sharp Relic of Fortune)

Kijk in het midden van de kamer onder de houten structuur naar wat gekristalliseerd sap. Pak een stuk en ga dan links - er is een sapmuur achter je. Blaas het op en pak de wagen die de sapwand blokkeerde. Trek de kar zo ver mogelijk naar achteren. Controleer de kamer waar de kar was voor een paar duizend zilverlingen, klim dan bovenop de kar en omhoog naar de volgende richel. Open de kist daarboven voor de Mythic War Belt of Clarity .

Ga terug naar de grond, pak nog een stuk sap en volg de muur aan je rechterkant. Gebruik het sap om de kist die je aan de rechterkant vindt een stukje naar beneden te bevrijden. Open het voor wat gehard Svartalfheim-staal en een Sharp Relic of Fortune .

Sindri's Shop

Items in dit gebied: artefact (Bottoms Up), kist (Mythic Pauldrons of Clarity)

Ga verder in de gang aan de achterkant van de kamer en volg deze naar rechts. Klim op de richel en laat de jongen de kennis op de grond lezen terwijl je Bottoms Up-artefact 6 opraapt - waarmee je de set voltooit.

Steek de smalle richel rechts van je over. Aan de andere kant verbranden de Hel bramble aan je rechterkant om een kist te bevrijden. Open het voor de Mythic Pauldrons of Clarity .

Vervolg het pad totdat je bij de winkel van Sindri komt. Zorg voor winkelen of upgraden terwijl je hier bent.

Als je klaar bent, ga je door de deuren aan je linkerhand.

De top

Items in dit gebied: Realm Tear, Legendary chest (Niflheim cipher)

Zodra je wegloopt, is er een Realm Tear om mee om te gaan. Eén helper van niveau zes en één niveau zeven komt met een paar nachtmerries naar buiten. Sluit het en verzamel je Dust of Realms . Open de legendarische kist in de buurt voor een stukje van het Niflheim-cijfer .

Draai naar rechts en ga het korte pad op om een ​​van kleur veranderende steen te vinden.

Ga terug naar het pad links. Verbrand de Hel-braamstruik en beklim de kliffen.

Aan de bovenkant bevindt u zich weer op de heuvelrug vlak voor de top van de berg. Loop recht naar het bouwwerk en verbrand dan nog wat bramen. Klim naar de top om (eindelijk) terug te keren naar de Jotunheim-boog.

Laat de jongen de rune kerven en gebruik je magische beitel om de poort te openen. Bekijk de filmpje terwijl alles precies volgens plan verloopt. We ontmoeten u aan de andere kant.

Interessante Artikelen

Je hebt deze studio te danken voor de allereerste Origin-video ooit van Overwatch

World of Warcraft: Mist of Pandaria's Isle of Thunder update toevoegingen gedetailleerd

'LittleBigPlanet Karting' pre-orderbonus voegt meer dan 900 items toe aan de startregel